Facebook Kurumsal Sayfalar



Firmaların günümüzde ürün ve hizmetlerini yaygın olarak kitlelere duyurmak için en sık kullandığı sosyal mecralardan biri de Facebook’tur. Kurumsal Facebook sayfaları genellikle firmaların işi ve ilgi alanlarına yönelik geniş kitlelere ulaşarak, duyuru, kampanya ve tanıtımlarını yapabildiği bir alan haline gelmiştir.

Facebook hızlı ve etkin bir satış politikası sürdürmek isteyen şirketlerin çoğu, Facebook üzerinden hesaplar oluşturarak kampanya ve duyurularını yapabilirler.  Her gün milyonlarca içerik paylaşımlarının ve etkileşimlerinin olması, şirketlerin de bu mecrayı bilinçli, ve etkin bir şekilde kullanabilmesini zorunlu kılmaktadır.

Sayfa Oluşturmak
Facebook’ta kurumsal sayfa oluşturmak için öncelikle www.facebook.com/page.create adresine giriş yapılmaktadır. Bunu yapabilmek için de kendinize ait bir Facebook hesabınızın olması gereklidir. Sayfalar kısmına girdiğinizde şirketinizin hizmet verdiği sektör ve kategorileri belirmeniz gerekmektedir. Daha sonra şirketinize ait ismi belirtmeniz gerekir ve “Kullanmaya Başla” butonuna tıklamanız gerekmektedir. Açmış olduğunuz Facebook sayfasının ismi ve kategorisini yeniden değiştirme şansınız yoktur. Bu nedenle vermiş olduğunuz ürün hizmet ve işletme ismi verilerinin doğru olması çok önemlidir.
Sayfanızı oluşturduktan sonra doldurmanız gereken önemli alanlar aşağıda belirttiğim gibidir.
1.     Hakkında
2.     Profil Resmi
3.     Sık Kullanılanlara Ekle
4.     Üzerine Al
5.     Tercih Ettiğin Sayfa Hedef Kitlesi sekmelerinde yer alan önemli kısımları doldurarak, işletmenizin sayfa profilini aktif hale getirebilirsiniz.

İşletmeniz hakkında vermek istediğiniz bilgileri, sayfa kapağınızın altında yer alan hakkında kısmını doldurarak, hedef kitlenizin sizi daha kolay tanımasına yardımcı olabilirsiniz.

Yorumlar