Butik ajansların çalışma şekli ve firmalara sağladığı katkı
büyük ajanslara oranla her zaman daha sağlıklıdır.
Neden diye soracak olursanız, butik ajanslarda çalışan ekip
sayısı az olduğundan tüm birimler birlikte çalışır. Tabii her aldığı firmanın
işine yeni fikir ve yaratıcılıklar ortaya konulurken, çalışanlar her geçen gün
tecrübelerine bir yenisini eklerler. Firmaların bitmek bilmeyen talep ve
isteklerine daha geniş bir çerçeveden bakabilen bir, grafik tasarım ekibi,
dijital pazarlama ekibi ya da sosyal medya ekibi olur.
Çünkü adı geçen bu ekiplerin tamamı, birbirine paralel giden
bir iş ve ya proje ortaya koymak zorundadırlar. İşte bu nedenle butik
firmaların tecrübesi ve ortaya koyduğu iş gücü, kurumsal firmalar gibi kendini
kısıtlama altına sokan bir çalışma yapısından bağımsız işler.
Butik bir ajansla çalışan firma istek ve taleplerini kuruma
mail atmak yerine bir telefon uzağında olan ajans çalışanları ile halledebilir.
Ayrıca kurumsal ve büyük bir firmada onlarca çalışan insanı görüp gözünüzde
büyütmeyin. Çünkü o koskoca ekip binlerce firmaya iş yetiştirmekle uğraşırlar
fakat firmaların taleplerini ne yazık ki doğru bir sistem düzeni içerisinde
karşılayamazlar. Bu nedenle de sırf kurumsal olduğu için cebinizi yakan
fiyatlara istemediğiniz bir iş çıkarmış olursunuz.
Oysa ki butik ajansların işleri kurumsal firmalar gibi
yönetilmediğinden, daha hızlı daha yaratıcı ve daha sistematik bir düzen içinde
işleyecektir. Peki doğru bir butik ajansı nasıl seçerim diyorsanız benim
bildiğim en iyi firmalar arasında gelen www.metuajans.com
bulunuyor. Tavsiye ederim. Daha kreatif daha uygun fiyatlara büyük işler
başarabileceklerine emin olabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder